ari ni bursa nmpk cam berehat sebentar..penat ooii ari2 panjat...: )
interestingly, active counter drpd 3rd/penny amik peluang utk bullish...but slps semak TA nmpknya just a technical rebound...mksdnya masih ada ruang utk turun lagi...
5 kaunter (TOP 10 active) yg jd perhatian aku ari ni, Jumaat 3 Sept 2010...ikut rank active...KNM, JCY, UEMland, Timecom dan E&O...dan based on TA,
1. KNM - technical rebound...potensi downside masih ada
2. JCY - technical rebound...further downside possible ke target area
3. UEMLand - bullish continue..x tau psl pa...any news? kena check sbb sdkit ganjil...
4. TimeCom - technical rebound...menarik...
5. E&O - technical rebound..paling menarik...
TA wise, Timecom dan E&O nmpk cantik...tgk minggu depan lak...
Showing posts with label UEMLand. Show all posts
Showing posts with label UEMLand. Show all posts
Saturday, September 04, 2010
Saturday, August 28, 2010
UEMLand: 1H profit up 409%..
haha...booby trap for bilis...why? untung (one time only) sbb dispose Touch and Go kpd Plus...other than that...xde interesting sgt...klu x psl untung disposal tu...mgkn maintain EPS bawah 1 sen per qtr...
bleh take risk, main hit and run (TA only tanpa FA)...tp TA for now menuju ke bwh..
stock valuation RM0.50...
PE tinggi giler...
EPF sdg wat heavy disposal...aku rs disposal tu valid...
bleh take risk, main hit and run (TA only tanpa FA)...tp TA for now menuju ke bwh..
stock valuation RM0.50...
PE tinggi giler...
EPF sdg wat heavy disposal...aku rs disposal tu valid...
Subscribe to:
Posts (Atom)