Wednesday, August 25, 2010

Salam kpd semua...

1. Diari/catatan/blog ni adalah long overdue...actually plan nak publish awal 2009 tapi x pernah jadi...too busy dgn kerja lain yg > mustahak...

2. Sbb ni adalah diari/catatan peribadi...so, mgkn ada pandang yg 'bias'...normal la kan...free feel klu nak bagi pandangan berbeza...tapi harap budi bahasa dan kesopanan dijaga...

3. Aku bukan sifu...just a typical bilis investor/trader...tapi had learn a lot from past experiences...mula invest dalam bursa since 2006...ada up and down dlm saham...that's my story...

4. Kata akhir...aku x offer tips atau promo share pa2 d sini...klu ada soalan yg mampu jawab, aku akn jawb...but most of the time, aku akn mumble my thoughts d sini...bleh jadi salah, bleh jadi betul...at the end of the day, tu lah alasan aku wat post d sini...sbb senang wat reflection bila perlu...

p/s: klu ada tips ttg camna nak wat blog blog lagi menarik...sgt2 d hargai...psl aku pun x power dlm wat2 blog ni...basic kowledge jer...

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komentar/pendapat anda. Terima Kasih.